Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van NikeeThailand - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van NikeeThailand - WaarBenJij.nu

Bangkok

14 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Sa wa diiiiii,

Omdat er zoveel vraag naar was, ga ik toch proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn reis door Thailand (ik beloof niks!)

Gisteren zijn Niek en ik aangekomen in het hectische maar zo bijzondere Bangkok. We keken onze ogen uit!!!!!
We hadden een mooi hotel uitgekozen voor onze eerste nacht en daar snel onze zware backpack gedumpt.
We hadden beiden niet echt last van het tijdsverschil (hier is het 5uur later) en zijn meteen op pad gegaan. Het hotel lag naast de beruchtte backpackstraat Khoa San Road waar we hebben gegeten en daarna wat biertjes gedaan hebben met een jongen die we ontmoet hadden in het vliegtuig.

Wat bizar is het hier zeg!! Echt letterlijk alles mag en kan hier. Als je rechts keek stond er gewoon iemand naakt naast je midden op de straat te plassen en links stonden ze met vuurstokken te zwaaien en te dansen.
We hebben ook maar even meteen een schorpioen gegeten, zodat we dat maar alvast gehad hadden (was eigenlijk niet eens vies!)

Na onze nachtrust even een duik genomen in het zwembad en opzoek gegaan naar een nieuw hostel. Wat een ellende zeg, 35 graden en z'n huge backpack op je rug....ff wennen!

Eerste trip in de tuktuk ook overleefd, en inmiddels doen we niet anders. In onze ogen levensgevaarlijk hoe het er hier in het verkeer aan toe gaat, maar volgens de thaise begrippen schijnt dit allemaal normaal te zijn.

We hebben vanmiddag de fietstour van Co van Kessel gedaan. DAT WAS GAAF!!
Met een groep door alle kleine steegjes van Bangkok en hierbij de highlights bezocht. Erg interessant, wel verrekes heet! Hierbij hadden we ook een boottocht en een uitgebreide lunch.

Morgen verlaten we Bangkok en zetten we de reis voort naar Phuket. Dit doen we met de bus en zal ruim 16 uur duren. Vrijdagochtend zullen we hier aankomen en weer een hoop te zien krijgen. Ik zal jullie denk ik wel op de hoogte houden!

Liefs uit Bangkok! X

• 15 Oktober 2015 - 10:13

Lucille:

Geweldig! Jullie hebben al veel gedaan zeg! Goeie reis naar Phuket en geniet. XXX

• 15 Oktober 2015 - 10:50

Annelies:

Dat ziet er goed uit!! En wat hebben jullie al veel gedaan zeg..

Veel plezier nog samen!

Xxx Annelies & ... :)

• 15 Oktober 2015 - 11:33

Carola:

heel veel plezier en nu al leuke dingen gedaan. groetjes carola

• 15 Oktober 2015 - 11:46

Louis & Thea:

'n Heel leuk én interessant verslag van jullie reis. Hopelijk blijft het zo geweldig fijn. Veel succes!

• 15 Oktober 2015 - 12:22

Tjen:

JALOERS!! Maar echt supergaaf zusje. Geniet ervan!

• 17 Oktober 2015 - 20:48

Riek En Opa:

Hoi Nikee en Niek leuk dat jullie het zo naar je zin hebt liefs.

• 20 Oktober 2015 - 00:27

Ot:

Wat leuk om zo een beetje mee te kunnen reizen. Stoer!
    Liefs van mij X

Tags: Bangkok